HEI!

31. jan. 2010

Sorry Peps (are there really any of you?), doing this in Norwegian from now on. I tried, but I guess this blog would work better in English if I had more pictures and didn't write as much. Baaii!

Jess, da ble det norsk igjen. Funker mye bedre tror jeg, mye lettere å skrive. Slipper liksom å tenke så mye da, selv om det kanskje kunne vært en idé hvis jeg faktisk vil ha lesere.

For tiden har jeg vært ganske tom. Tom for ord, tom for følelser og tanker. Når hørtes jeg jo grusom ut, men det var ikke poenget. Som for eksempel på fredag. Jeg var akkurat ferdig med oppgaven min i Samfunnsfag (som jeg forøvrig hadde sittet med lenge), og det var helt stille. Uten at det egentlig var det likevel. Utrolig vanskelig å forklare, men jeg følte meg så tom for alt at jeg kunne høre trykket i lufta. Jeg hørte stillheten og det var forferdelig ekkelt. Det er da man tenker uten ytre uttrykk, og man virkelig, virkelig er alene.

Så sånn var det, Me sjåast!

Har ikke peiling på hvorfor bildene roteres av seg selv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar