Litt glede /

29. juli 2010

Jeg flytter snart. Først en måned til Oslo, så tre år til Frankrike. Gleden sprudler ut av ørene mine og det er en sverm av dansende sommerfugler i magen min. Det er likevel merkelig å tenke på, uansett hvor mye jeg gleder meg. Det kommer til å bli tøft, men om jeg skulle ønske å dra hjem skal jeg være sta og bli der, det har jeg mest igjen for. Tror ikke jeg kommer til å ha lyst, i hvert fall virker det ikke sånn nå.

Nå har jeg lest omtrent 20 sider i Harry Potter et l'Ecole de Sorcellerie. Det er nummer en, de har bare gitt den et helt annet navn.

I går skrev jeg handeliste over hva jeg må/bør/vil kjøpe i Oslo. På den står det (under vil) at jeg skal kjøpe meg ett par "store" lyse denimshorts. Lenger ned på listen står det andre ting, som i og for seg er litt viktigere (tøfler, strømpebukser osv), men disse står som sagt  litt lenger ned, selv om samvittigheten burde prioritert disse. Jeg kan motså alt unntatt fristelser. - Oscar Wilde

På tide med et bilde, for som kjent er jo blogger ikke mye interessante uten.



Vi snakkes i Oslo (eller Frankrike).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar