Beklager dårlig blogging..

15. sep. 2010

.. men det havner dessverre litt i andre rekke! Det er utrolig mye som skjer hele tiden med lange dager på skolen, ting som skal ordnes og til og med sosialt samvær. Når vi er ferdige med obligatorisk leksetid kl 21 på kvelden, frister dessverre senga litt mer enn å koble opp PC.

Det er mye jeg skulle gjort, lagt over bilder, tatt bilder og snakket med alle sammen i telefon. Dessverre har jeg bare ikke tid (eller ork), så da blir det litt dårlig med blogg og skype og så videre. Nå er det kanskje likevel sånn at det er litt sunt for hjemlengselen å ikke være på nettet hele tiden (?).

I dag er jeg syk, og det var den perfekte dagen å være det på, da det er onsdag og vi slutter kl 12. Jeg føler nemlig ikke at jeg har råd til å være borte fra skolen, da det er vanskelig nok å følge med når man er der, derfor var det deilig med ikke så alt for lang dag. Etter skolen dro jeg til Slottet, der Maren, Victoria og Elisabeth i première bor. Det var utrolig deilig å slenge seg ned på sofaen og se noen episoder av House før middag. Det var forresten også litt deilig å ikke spise middag på internatet, selv om maten (nesten alltid) er overraskende god.

I dag tror jeg at jeg legger meg litt tidligere, for å prøve å sove av meg den milde febern min. Turen opp fra Slottet var ikke så god kjenner jeg, så det er nok lurt.

Hjartleg helsing, Ingvild

Var forresten på TV i går, så nå vet i hvert fall hele Basse-Normandie at vi er norske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar