Wow! To innlegg på en dag!

18. sep. 2010

Det blir med en gang litt mer blogging i helga merker jeg! I dag har jeg for det meste sittet med lekser, selvfølgelig, og min kjære, kjære PC. Man skulle kanskje vært mer med vertsen? Litt vanskelig når de må ta seg av reisende fra og til Gîten deres. Dette er altså ett ganske stort hus de leier ut ukesvis. Reklame: KJEMPEFINT!! LØP OG LEI!!

Neida, ville egentlig heller anbefalt å bo inne i Bayeux, eller eventuelt ved kysten om man skal til disse trakter. Men som "hovedkvarter" er det jo perfekt da, hvis man har leiebil. Det ville vel egentlig strengt tatt vært nødvendig med leiebil om man skal hit, for det er vel kun så mange dager man kan finne på noe nytt i Bayeux. Altså bør man kanskje reise litt.

Tror jeg skal legge meg litt tidlig i dag også, vil helst ikke til legen med denne mandelen min.

2 kommentarer:

Kaja sa...

Jeg liker den nye headeren din. Og at jeg er i linklisten!

ill sa...

Hihi :)

Legg inn en kommentar