Lei av å skrive

14. nov. 2010

Skjønner ikke helt hvorfor jeg satt meg ned og skrev her nå, når jeg strengt tatt er utrolig lei av å skrive. Har nesten gjort ferdig oppgaven nå, men jeg finner ikke kilder til det siste spørsmålet, så får spørre noen til uka. Det ble etter hvert 10 sider, og jeg er egentlig relativt fornøyd.

I dag skal jentene i seconde på utstilling og se på Rune Guneriussen sin utstilling. Blir kake etterpå hos vertsfamilien til Marthe, kjempehyggelig!

Ellers må jeg få øvd på Lucia, kan ikke tro at det er under en måned til vi skal ha fremvisning. Men det er veldig kult, for da er det også en måned til jeg kommer hjem! Det blir deilig det.

Sommeren i Frankrike er så fin. Gleder meg til Bordeaux i vårferien!

1 kommentar:

Unknown sa...

Ganske så bra gjort, den derre Litteratur/Societe'en din altså! :D MEGET BRA!
Nå er det under en måned igjeeen! Hihi..! LIKER DET. Måtte bare skrive det, siden du nevnte det i innlegget ditt ;P

Legg inn en kommentar