HJEMME

21. des. 2010

Nå er det godt å være hjemme, og jeg synes allerede at disse fire (?) dagene jeg har vært hjemme har gått kjempefort. Men FAKTISK, så kjenner jeg likevel nå at jeg trives utrolig godt i Frankrike, og jeg gleder mjeg faktisk litt til å dra tilbake igjen. Det betyr IKKE at jeg ikke stortrives her hjemme i Norge.

Trodde jeg skulle få slappe av litt mens jeg var her, men sånn ble det altså ikke. Har aldri hatt så mye å gjøre til enhver tid! Romjula da kanskje?

Nu er det uansett JUL, og det er kjempegodt.






GOOOOD JUUUUL

2 kommentarer:

Ingvild sa...

Hei, du går 3 åring fransk med Fiva, sant?
Jeg tenker litt og søke på det til neste år og har et par spørsmål?
Er skolen veldig vanskelig?
Er det et bra miljø der?
vil du anbefale det?
masse annet som jeg ikke kommer på nå.
Tusen takk viss du svarer!

ill sa...

Jess, det gjør jeg ja :) Skolen er faktisk litt hva du gjør det til, men den er jo litt vanskeligere enn i Norge. Uansett blir det lagt opp mye god hjelp for at man skal klare det, og det er absolutt ikke umulig! Skolen er faktisk bare en vanesak, og etterhvert føles det helt naturlig med med lekser og litt lengre dager!

Jeg opplever at det er kjempebra miljø i seksjonen, og ellers på skolen. Jeg trives utrolig godt med de som går på kullet mitt, men også med de eldre, som er utrolig imøtekommende og hjelpsomme! Det gjør det lettere å starte som "ferskis".

JA! For all del; SØK! Jeg angrer ikke i det hele tatt på at jeg gjorde dette. Jeg trives utrolig godt her nede, og vet jeg hadde angret noe inderlig hvis jeg ikke gjorde det, så hvis du tenker på å gjøre det; SØK!

Hvis du har flere spørsmål, kan du også sende de på mail; illamoje@gmail.com :)

Legg inn en kommentar