It's kind of a funny story

6. des. 2011

Man kan vel diskutere om det er veldig morsom, men når vi får besøk, så lurer mange på hvorfor Nicole Kidman er der;

Vi liker gjenbruk av bilder! Men der har dere henne altså.

Hun har vært her så lenge jeg og Tyra har bodd i leiligheten, og det er vel egentlig ikke meningen at hun fortsatt skal være her men vi vet ikke om vi tør å kaste henne ut (bare se så sint hun ser ut, hun aner sikkert mistanke). Egentlig skulle eksen til en av jentene som bodde her før ta henne med seg hjem sånn i slutten av august, men det har visst ikke blitt noe av. Dessuten må jeg påstå at jeg har blitt ganske glad i Mrs. Kidman etter disse månedene vi har vært sammen.


Nå over poenget til hvordan jeg regner med at hun fikk fast plass på stua i akkurat denne leiligheten.

Mest sannsynlig tilhørte hun tidligere et parfymeri et sted i gaten som leiligheten ligger over. Deretter ble hun nok bedratt av sine tidligere samboere, og satt ut på gaten en tirsdagskveld for å bli tatt med til resirkulering, noe som hadde betydd slutten for kjære Nicole.

Heldigvis ble hun (mest sannsynlig) reddet av ei eller to jenter på vidvanke i hovedgata i Bayeux en gang for noen år siden, og deretter hentet inn i varmen til tredje etasje over SFR.

Forsåvidt kan det være jeg tar feil, og at hun egentlig kom hit på helt fri vilje og nå bare utnytter oss uten å betale leie (!).

Nå tror jeg senga kaller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar