elskerrr adventskalender

5. des. 2011


boyeah kinderegg!

Der har vi Nicole baki også ja! 

Nå er jeg over middels nervøs for å ta teorien i morgen, og jeg er 100 % sikker på at jeg kommer til å stryke. Er ikke veldig motivert for å øve heller, da jeg vet at kvelden kommer til å gå til nettopp det og økonomilekser (ja, jeg har blitt kjedelig og begynt å studere, for ikke å snakke om like, økonomi). Med andre ord ikke noe kos i kveld. Bortsett fra kalendergave så klart, men den er jo spist opp nå. 

Jeg burde dra på CODEN (det er det teorien kalles her) for å øve til klokka sju, og til min fortvilelse ser jeg at klokka nærmer seg med stormskritt. Uhu. 

Tror jeg skal slutte å klage nå. Forhåpentligvis er jeg så happy i morgen at det blir slutt på det! 


Vi sees! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar