Jeg skal ta teoriprøven på tirsdag skjønner du

1. des. 2011

Det er vel derfor jeg synes det er en god idé å starte opp bloggen igjen.

I dag ble jeg vekt av en kjempekoselig overraskelse; Tyra (samboer) har laget adventskalender til meg! Utrolig koselig, vet ikke hvordan jeg skal få takket henne.

Om ca. en og en halv time starter skoledagen, med svømming for min del. Det er egentlig veldig slitsomt, men mest morsomt.

Etter det er det lunsj, også en time til med historie. Ganske grei dag egentlig. Det kjipe kommer etterpå da jeg skal på min første psykologtime. I Frankrike. På fransk. Det språklige nivået er vel generelt ganske greit, men akkurat å snakke om følelser er ikke noe jeg har mye erfaring fra. Snakke om følelser. Jeg blir kvalm bare av tanken.
Hilsen


Slapp av, har ikke planer om å lage "signatur". Om jeg gjør det kan jeg forsikre dere om at det ikke  blir den. 

Jeg ser nå hvorfor det var en god idé å slutte å blogge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar